خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر عربستان و وزیر امور خارجه پاکستان در زمینه موضوعات مختلف منطقه ای
کد خبر :327070276

12:14 1399/09/19


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, شاه محمود قریشی, نواف بن سعید المالکی, وزیر امور خارجه پاکستان,

سفیر عربستان سعودی و وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با یکدیگر درباره موضوعات مختلف منطقه ای و مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی و وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با یکدیگر درباره موضوعات مختلف منطقه ای و مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

شاه محمود قریشی در این دیدار از عربستان سعودی برای حمایت از قطعنامه ارائه شده در خصوص مسئله کشمیر در نشست شورای وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

وی با بیان اینکه پکستان و عربستان سعودی دارای روابط دوستانه و دیرینه با یکدیگر هستند گفت: شمار قابل توجهی از شهروندان پاکستانی از چندین دهه مقیم عربستان سعودی هستند که نقش ویژه ای در توسعه و آبادانی این کشور ایفا نموده اند.

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به فرصت های بی نظیر جهت گسترش همکاری های همه جانبه میان پاکستان و عربستان سعودی خاطرنشان کرد: فرصت های بسیاری در جهت توسعه همکاری ها در بخش های مختلف و تحکیم روابط میان دو کشور وجود دارد که نیازمند توجه بیش از پیش مقامات اسلام آباد و ریاض است.

وی همچنین از حمایت های عربستان سعودی از پیشنویس قطعنامه مربوط به مقابله با اسلام هراسی تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1