خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر عربستان سعودی با مقامات دولتی و پارلمانی پاکستانی
کد خبر :1215803912

14:47 1399/06/07


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و عربستان سعودی, رئیس پارلمان پاکستان, زبیده جلال, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر تولیدات دفاعی پاکستان,

سفیر عربستان سعودی با اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان و زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی پاکستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی با اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان و زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی پاکستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات پارلمانی دوجانبه، موضوعات منطقه و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان در این دیدار بر ضرورت تلاش های مشترک جهت حل صلح آمیز و منصفانه مسئله کشمیر و مطرح نمودن آن از طریق بستر اتحادیه پارلمانی سازمان همکاری های اسلامی و تلاش برای متوقف نمودن جنایت های هند در این منطقه تاکید ورزید.

وی افزود: بدترین محاصره نظامی در کشمیر و وحشیگری نیروهای هند علیه مردم غیرنظامی کشمیر همچنان ادامه دارد، کشورهای مسلمان نیازمند اتحاد و همبستگی برای حل مسائل پیش روی خود هستند.

سفیر عربستان سعودی علاوه بر این با خانم زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی دولت فدرال پاکستان نیز به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در جریان این دیدار به بررسی مسائل مختلف منطقه و بین الملل پرداخته و بر ضرورت تقویت مناسبات و گسترش همکاری تاکید نمودند.

خانم زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با عربستان سعودی قائل است.

ارسال نظر

 
1