خبر فوری

 
رایزنی سفیر امارات متحده عربی و وزیر آموزش پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه
کد خبر :1834266757

10:51 1400/04/17


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, شفقت محمود, وزیر آموزش و پرورش پاکستان,

سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد و وزیر آموزش پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد و وزیر آموزش پاکستان در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در پاکستان روز گذشته با شفقت محمود وزیر آموزش دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ابوظبی و ابعاد مختلف روابط دو کشور بحث و گفتگو نمودند.

مقامات پاکستان و امارات متحده عربی همچنین به بررسی ظرفیت های مختلف برای همکاری در بخش آموزشی و فرهنگی و افزایش مهارت پرداخته و نسبت به تقویت همکاری ها در این زمینه ها توافق نمودند.

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی نیز در این دیدار از برنامه استراتژیک شفقت محمود وزیر آموزش و عمران خان نخست وزیر پاکستان در بخش آموزش تمجید نمود.

 

ارسال نظر

 
1