خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر ازبکستان و وزیر کشور پاکستان پیرامون مناسبات دوجانبه
کد خبر :608219147

10:36 1400/11/21


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, رئیس جمهور ازبکستان, سفیر ازبکستان, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان,

ایبک عارف عثمان اف سفیر ازبکستان در اسلام آباد روز گذشته با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد، دو طرف در این دیدار درباره موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به بحث و رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ایبک عارف عثمان اف سفیر ازبکستان در اسلام آباد روز گذشته با شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان دیدار کرد، دو طرف در این دیدار درباره موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی به بحث و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفیر ازبکستان و وزیر کشور پاکستان در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه و همچنین امور مختلف مربوط به سفر رئیس جمهور ازبکستان در ماه آتی میلادی و تسهیل صدور روادید میان دو کشور بحث و گفتگو نمودند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دوستانه میان پاکستان و ازبکستان ابراز داشت: پاکستان و ازبکستان دارای روابط دیرینه تاریخی با یکدیگر می باشند و سفر رئیس جمهور ازبکستان به اسلام آباد به تقویت بیش از پیش این روابط منجر خواهد شد.

وی همچنین بر لزوم انجام اقدامات لازم جهت توسعه گردشگری میان پاکستان و ازبکستان تاکید کرد.

سفیر ازبکستان نیز در این دیدار ابراز داشت: رئیس جمهور ازبکستان نگاه بسیار مثبت و خوش بینانه ای نسبت به سفر خود به پاکستان دارد، سفر رئیس جمهور ازبکستان دوره جدیدی از سطح روابط دوستانه میان پاکستان و ازبکستان را آغاز خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1