خبر فوری

 
رایزنی سفیر ازبکستان با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان پیرامون گسترش حجم تجارت دوجانبه
کد خبر :1648997189

17:38 1402/01/29


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ازبکستان, تجارت دوطرفه, دیدار, سرمایه گذاری, سفیر ازبکستان, سید نوید قمر, گفتگو, وزیر بازرگانی پاکستان,

اویبک عارف عثمانوف سفیر ازبکستان با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان در اسلام آباد دیدار و تمایل خود را به سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک، تجارت و صنعت پاکستان ابراز کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | اویبک عارف عثمانوف سفیر ازبکستان با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان در اسلام آباد دیدار و تمایل خود را به سرمایه گذاری در تجارت الکترونیک، تجارت و صنعت پاکستان ابراز کرد.

سید نوید قمر ضمن استقبال از سفیر ازبکستان، بر لزوم گسترش روابط و همکاری میان دو کشور تاکید کرد و گفت: برای کشف فرصت های سرمایه گذاری و تحقق پتانسیل های واقعی تجارت  میان پاکستان و ازبکستان از سفیر ازبکستان حمایت ویژه خواهیم نمود.

در همین حال، اویبک عارف عثمانوف از روند رو به رشد روابط تجاری میان دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: روابط تجاری میان دو کشور در سال 2021_2022 روند مثبتی را نشان داده است که میتوان رشد آن را حدود 91 میلیون دلار تخمین زد.

وی همچنین بیان کرد که اگر موانع رشد تجارت دوجانبه را از میان برداریم، حجم تجارت میان پاکستان و ازبکستان به رقم 5 میلیارد دلار خواهد رسید.

سفیر ازبکستان در ادامه این نشست، از تلاش های سید نوید قمر در خصوص بکارگیری از روند مذاکره در برقراری صلح و ثبات میان احزاب سیاسی تشکر و قدردانی کرد و هر دو طرف در پایان این دیدار ضمن تاکید بر گسترش تعاملات دوجانبه، توافق کردند تا به همکاری های خود در زمینه های مختلف از جمله شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در تجارت ادامه دهند.

ارسال نظر

 
1