خبر فوری

 
 
رایزنی سفیر آلمان و دستیار ویژه برای پاکستانی های مقیم خارج در مورد توافقنامه GIZ
کد خبر :1449898146

19:45 1399/07/02


برچسب ها : آلمان, پاکستان و آلمان, پاکستانی های مقیم خارج, سفیر آلمان, سید ذوالفقار عباس بخاری,

برن هاردشلیگ هک سفیر آلمان در اسلام آباد با سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های مقیم خارج دیدار و در مورد توافقنامه 3 میلیون یورویی صورت گرفته با شرکت آلمانی GIZ، به گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| برن هاردشلیگ هک سفیر آلمان در اسلام آباد با سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های مقیم خارج دیدار و در مورد توافقنامه 3 میلیون یورویی صورت گرفته با شرکت آلمانی GIZ، به گفتگو پرداخت.

براساس گزارش سخنگوی وزارت امور پاکستانی های مقیم خارج، سید ذوالفقار بخاری ضمن تاکید بر همکاری های تجاری و اقتصادی میان پاکستان و آلمان، خاطر نشان کرد که دولت در حال انجام اقدامات ضروری برای فراهم کردن فرصت های شغلی برای پاکستانی های مقیم خارج در حال بازگشت به کشور و برطرف کردن مشکلات اقتصادی است که کمک هزینه شرکت آلمانی در این راستا به طور موثر در بهبود اجتماعی و اقتصادی کارگران هزینه خواهد شد. وی در ادامه تنها کمک تکنیکی پس از وضعیت کووید 19 را ناکافی دانست و افزود: درخواست ما این است تا درکنار کمک هزینه ارائه شده، به کارگران وام نیز داده شود تا از جهت اقتصادی خود کفا شوند. سود کامل این کمک هزینه به کارگران تعلق می گیرد.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان ضمن ارائه پیشنهاد همکاری شرکت GIZ با بانک ها، یک نماینده کانونی از جانب وزارت پاکستانی های مقیم خارج برای پیشبرد پروژه منصوب کرد.

سفیر آلمان و رئیس شرکت نامبرده ابراز داشتند که شرکت با بانک ها به طور مفصل گفتگو خواهد کرد و طی دیدار آتی پیش نویس حتمی در این زمینه را ارائه خواهیم کرد.  

ارسال نظر

 
1