خبر فوری

 
 
رایزنی رئیس مجلس سنای پاکستان و سفیر عربستان سعودی درباره همکاری های دوجانبه
کد خبر :105951944

13:45 1399/11/07


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, محمد صادق سنجرانی, نواف بن سعید المالکی,

رئیس مجلس سنای پاکستان و سفیر عربستان سعودی صبح امروز در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و تقویت همکاری ها در بخش های مختلف میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس مجلس سنای پاکستان و سفیر عربستان سعودی صبح امروز در دیدار با یکدیگر در زمینه مناسبات دوجانبه و تقویت همکاری ها در بخش های مختلف میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان صبح امروز با حضور در محل سفارت عربستان سعودی با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان در اسلام آباد دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره موضوعات مختلف مورد علاقه منطقه ای و بین المللی بحث و رایزنی نمودند و بر ضرورت تقویت تعاملات دوجانبه در بخش های مختلف تاکید نمودند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه میان دو کشور ابراز داشت: پاکستان و عربستان سعودی همواره در لحظات دشوار و حساس در کنار یکدیگر حضور داشته اند و در زمینه موضوعات مختلف بین المللی و دیگر مسائل مشترک با مشورت و گفتگو با یکدیگر پیش رفته اند.

وی افزود: ما هیچگاه همراهی و پشتیبانی دولت عربستان سعودی در برهه های حساس پاکستان را فراموش نخواهیم نمود و امیدواریم عربستان سعودی نیز روابط خود با پاکستان را همچون گذشته ادامه دهد.

ارسال نظر

 
1