خبر فوری

 
 
رایزنی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان و نخست وزیر پاکستان در زمینه صلح افغانستان
کد خبر :1130083066

09:35 1399/10/24


برچسب ها : استاد کریم خلیلی, پاکستان و افغانستان, حزب وحدت اسلامی افغانستان, روند صلح افغانستان, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

استاد کریم خلیلی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان و نخست وزیر پاکستان در زمینه موضوعات مختلف مربوط به روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| استاد کریم خلیلی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان و نخست وزیر پاکستان در زمینه موضوعات مختلف مربوط به روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، استاد کریم خلیلی رئیس حزب وحدت اسلامی افغانستان که در پاکستان به سر می برد، در ادامه دیدار با مقامات مختلف این کشور روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با حضور در دفتر نخست وزیر پاکستان با عمران خان به دیدار و رایزنی پرداخت.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان این دیدار با ابراز علاقه نسبت به گسترش روابط پاکستان و افغانستان گفت: ما روابط و مناسبات خود با افغانستان را در بخش های مختلف تجاری، اقتصادی و مردمی تقویت و گسترش خواهیم داد.

وی با تاکید بر لزوم حل سیاسی مسئله افغانستان ابراز داشت: موضع ما از ابتدا بر این تاکید داشت که مسئله افغانستان از طریق نظامی حل و فصل نخواهد شد و مذاکرات و رایزنی های سیاسی تنها راهکار حل مسئله افغانستان و پیشبرد روند صلح است.

عمران خان خاطر نشان کرد: مسئله افغانستان و جنگ های داخلی آن رنج و مشقت بسیاری را برای مردم افغان به همراه داشته است، ملت پاکستان بعد از مردم افغانستان بیشترین حامی روند صلح افغانستان و ایجاد ثبات در این کشور هستند و دولت پاکستان نیز به حمایت های خود از روند صلح افغانستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1