خبر فوری

 
 
رایزنی در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در دیدار سفیر عراق با سناتور پاکستانی
کد خبر :381110700

12:11 1399/12/29


برچسب ها : پاکستان و عراق, حامد عباس, حزب مردم پاکستان, رحمان ملک, سفیر عراق, مجلس سنای پاکستان,

سفیر عراق در اسلام آباد در دیدار با سناتور رحمان ملک وزیر کشور اسبق پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد بغداد و گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های مخلتف به بحث و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عراق در اسلام آباد در دیدار با سناتور رحمان ملک وزیر کشور اسبق پاکستان در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد بغداد و گسترش همکاری های دوجانبه در بخش های مخلتف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حامد عباس سفیر عراق در پاکستان روز جمعه با حضور در محل سکونت سناتور رحمان ملک با وی در خصوص موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی به رایزنی پرداخت و بر لزوم تقویت مناسبات دوجانبه در بخش های مختلف موجود میان دو کشور تاکید نمود.

رحمان ملک نماینده مجلس سنای پاکستان در این دیدار با بیان مناسبات پاکستان و عراق دارای ریشه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی می باشد خاطرنشان کرد: عراق کشور مسلمان مهم منطقه است که می تواند نقش ویژه ای در اتحاد بین المسلمین ایفا نماید.

وی تصریح کرد: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط دوستانه خود با عراق قائل است، برپایی امنیت و ثبات در عراق امری ضروری و اساسی در حال حاضر است، تقاضای فعلی می طلبد عراق در مسیر توسعه و آبادانی گامزن گردد.

حامد عباس سفیر عراق در اسلام آباد نیز در این دیدار گفت: عراق مفتخر به روابط و مناسبات دوستانه خود با پاکستان است، مردم عراق کشور پاکستان را به عنوان سرزمین دوم خود می دانند.

ارسال نظر

 
1