خبر فوری

 
 
رایزنی جی شنکر با وزرای امور خارجه قرقیزستان و تاجیکستان
کد خبر :2109032655

14:44 1399/06/20


برچسب ها : سوبرامانیام جایشانکار, هند و تاجیکستان, هند و قرقیزستان, وزیر امور خارجه تاجیکستان, وزیر امور خارجه قرقیزستان, وزیر امور خارجه هند,

جی شنکر وزیر امور خارجه هند در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای در مسکو با وزرای امور خارجه قرقیزستان و تاجیکستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.


مسکو: به گزارش راز نیوز| جی شنکر وزیر امور خارجه هند در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای در مسکو با وزرای امور خارجه قرقیزستان و تاجیکستان به صورت جداگانه به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وزیر امور خارجه در جریان دیدار با همتایان خود از قرقیزستان و تاجیکستان درباره مناسبات دوجانبه و همکاری های استراتژیک با این کشورها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر از نتیجه بخش بودن دیدار و رایزنی با همتای قرقیزستانی خود خبر داد و گفت: در این دیدار موضوعات مختلف مورد علاقه دو جانبه و منطقه ای مورد بحث قرار گرفت و در خصوص مشارکت استراتژیک در همه زمینه ها به توافق رسیدیم.

جی شنکر از وزیر امور خارجه قرقیزستان برای همکاری در زمینه بازگرداندن اتباع هند از کشور آسیای میانه تقدیر و تشکر نمود.

ناگفته نماند در حال حاضر تعداد 4500 دانشجوی هندی در دانشکده های مختلف پزشکی در قرقیزستان در حال تحصیل می باشند.

جی شنکر وزیر امور خارجه هند به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در سفری چهار روزه در مسکو به سر می برد.

ارسال نظر

 
1