خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین در خصوص تحولات افغانستان
کد خبر :727495356

12:07 1400/06/25


برچسب ها : روند صلح افغانستان, شاه محمود قریشی, عبداللطیف بن راشد الزیانی, گفتگوی تلفنی, وزیر امور خارجه بحرین, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین امروز پنجشنبه به صورت تلفنی در خصوص اوضاع افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین امروز پنجشنبه به صورت تلفنی در خصوص اوضاع افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان صبح امروز با تماس با دکتر عبداللطیف بن راشد الزیانی همتای بحرینی خود، با وی در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات افغانستان به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگوی تلفنی ابراز داشت: برپایی امنیت و ثبات در افغانستان علاوه بر پاکستان برای ثبات تمام منطقه از اهمیت برخوردار است.

قریشی افزود: جامعه جهانی باید برای اعلام همبستگی با مردم افغانستان همکاری های خود در زمینه های مالی، سیاسی و دیپلماتیک را مبذول دارد تا امنیت در افغانستان برپا و اجرایی گردد.

وزرای امور خارجه پاکستان و بحرین در ادامه به بررسی آخرین اوضاع سیاسی و امنیتی افغانستان پرداختند، علاوه بر آن مناسبات مورد اهمیت دوجانبه نیز مورد بحث قرار گرفت.

وزیر امور خارجه پاکستان در بخش دیگری از این گفتگوی تلفنی ضمن تاکید بر لزوم ارسال محموله های امدادرسانی برای تامین نیازهای اولیه مردم افغانستان و همچنین در بخش های زیرساختی همتای بحرینی خود را از اقدامات اسلام آباد در زمینه ارسال کمک های بشر دوستانه برای مردم افغانستان آگاه ساخت.

مقامات دو کشور همچنین در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و منامه و ابعاد مختلف سطح همکاری های دوستانه میان دو کشور نیز به رایزنی پرداختند، دو طرف نسبت به تداوم روابط و مشاوره ها در خصوص اوضاع منطقه توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1