خبر فوری

 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان و امیر قطر در خصوص مناسبات دوجانبه و وضعیت مناطق سیل زده
کد خبر :1840858757

10:50 1401/06/14


برچسب ها : امیر قطر, پاکستان و قطر, شیخ تمیم بن حمد الثانی, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان و امیر قطر در گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و دوحه و وضعیت سیل زدگان پاکستانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان و امیر قطر در گفتگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و دوحه و وضعیت سیل زدگان پاکستانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز گذشته با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

در این گفتگوی تلفنی امور مربوط به توافقات صورت گرفته در سفر اخیر نخست وزیر پاکستان به دوحه و دیگر ابعاد مناسبات دوجانبه مورد بحث و بررسی از سوی طرفین قرار گرفت.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگو با امیر قطر با اشاره به سفر اخیر خود به قطر بر عزم دولت پاکستان برای اجرای سریع و جامع توافقات صورت گرفته در جریان این سفر تأکید ورزید.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نیز در این گفتگو مراتب تأسف و تأثر خود نسبت به جان باختگان شمار کثیری از شهروندان پاکستانی در اثر سیل سهمگین را ابراز داشت و نسبت به هرگونه همکاری لازم از جانب دولت قطر برای امدادرسانی به سیل زدگان اطمینان بخشی نمود.

نخست وزیر پاکستان در ادامه از همکاری و کمک‌های ارسالی دولت قطر همچون ارسال ماشین آلات ساختمانی و امدادرسانی و راه اندازی بیمارستان ویژه سیل زدگان در ایالت سند تقدیر و تشکر نمود.

وی ابراز داشت: پاکستان و قطر دارای روابط دیرینه و دوستانه مبتنی بر ارزش‌های مشترک مذهبی، فرهنگی و تفاهم و منافع مشترک هستند.

ارسال نظر

 
1