خبر فوری

 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان با همتای کویتی خود
کد خبر :1401242463

13:08 1401/02/12


برچسب ها : پاکستان و کویت, شیخ صباح الخالد الحمد الصباح, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر کویت,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با صباح الخالد الحمد الصباح همتای کویتی خود عید سعید فطر را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت کویت آرزوی موفقیت و سلامتی را مسئلت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با صباح الخالد الحمد الصباح همتای کویتی خود عید سعید فطر را به وی تبریک گفت و برای مردم و دولت کویت آرزوی موفقیت و سلامتی را مسئلت کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این گفتگوی تلفنی در خصوص مناسبات دوجانبه و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و رایزنی نمودند.

صباح الخالد الحمد الصباح نخست وزیر کویت نیز در پاسخ ضمن عرض تبریک عید سعید فطر، به محمد شهباز شریف بر عهده گرفتن مقام نخست وزیری پاکستان را به وی تبریک گفت.

دو طرف در این گفتگو بر عزم خود برای توسعه مناسبات دوجانبه برادرانه میان دو کشور تاکید ورزیده و در خصوص موضوعات مورد علاقه مشترک گفتگو نمودند.

نخست وزیر پاکستان در ادامه از همتای کویتی خود برای انجام اقدامات حفاظتی و حمایتی از شهروندان پاکستانی مقیم کویت تقدیر نمود و از وی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1