خبر فوری

 
 
رایزنی تلفنی فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع ژاپن درباره مناسبات دوجانبه
کد خبر :1716501672

11:51 1399/05/17


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, قمر جاوید باجوا, وزیر دفاع ژاپن,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع ژاپن در تماس تلفنی با یکدیگر درباره مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه مسائل دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان و وزیر دفاع ژاپن در تماس تلفنی با یکدیگر درباره مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه مسائل دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روابط عمومی ارتش پاکستان با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: مقامات پاکستان و ژاپن در جریان این گفتگوی تلفنی به بررسی موضوعات امنیتی منطقه و بین الملل پرداخته و بر لزوم همکاری های مشترک در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر نمودند.

وزیر دفاع ژاپن نیز با تمجید از اقدامات پاکستان در زمینه مقابله با کرونا و پایان دادن ملخ ها ابراز داشت: تلاش های پاکستان برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه و مقابله با تروریسم قابل ستایش است.

دو طرف همچنین در زمینه آغاز مذاکرات دو جانبه، آموزش ها ، تمرین های مشترک و اقدامات ویژه مقابله با دزدان دریایی بین پاکستان و ژاپن در سطح کارکنان توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1