خبر فوری

 
رایزنی بر محور خسارات سیل در پاکستان طی دیدار وزیر دارایی پاکستان با رئیس بانک توسعه اسلامی
کد خبر :1333312661

19:16 1401/10/19


برچسب ها : اجلاس, پاکستان و بانک توسعه اسلامی, تغییرات اقلیمی, ژنو, سوئیس, سیل, سیل زدگان, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی, کنفرانس, کنفرانس بین المللی پاکستان مقاوم در برابر آب و هوا,

سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان در حاشیه نشست "پاکستان مقاوم در برابر اقلیم" با محمد الجسیر رئیس بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.


سوئیس: به گزارش راز نیوز| سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان در حاشیه نشست "پاکستان مقاوم در برابر اقلیم" که به میزبانی سازمان ملل و پاکستان در ژنو سوئیس برگزار شد، با محمد الجسیر رئیس بانک توسعه اسلامی دیدار کرد.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار ضمن آگاه سازی رئیس بانک توسعه اسلامی از خسارات شدید ناشی از سیل بی سابقه اخیر در پاکستان، از مصمم بودن دولت کشورش برای کمک رسانی به قربانیان سیل گفت و اظهار داشت: از همکاری بانک توسعه اسلامی در برنامه بازسازی مناطق آسیب دیده و احیای زندگی معمولی قربانیان سیل ویرانگر، تشکر می کنیم.

وی در ادامه این بانک را از شرکای کلیدی توسعه پاکستان عنوان کرد و گفت: بانک همواره در زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان کمک کرده است.

ارسال نظر

 
1