خبر فوری

 
راهپیمایی هزاران نفر از فرقه های مختلف اهل سنت به رهبری گروه های تکفیری- تروریستی در کراچی
کد خبر :946323179

13:19 1399/06/22


برچسب ها : پاکستان, راهپیمایی, سپاه صحابه, شیعیان پاکستان, گروه تروریست, لشکر جنگوی, کراچی,

روز گذشته هزارن نفر از فرقه های مختلف اهلسنت به سر کردگی گروه تکفیری تروریستی در خیابان های کراچی پاکستان به راهپیمایی پرداختند.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| روز گذشته هزاران نفر از پیروان فرقه های مختلف اهل سنت به سرکردگی گروه های تکفیری_تروریستی در خیابان های کراچی پاکستان به راهپیمایی پرداختند.
در این راهپیمایی که با هدف دامن زدن به فرقه گرایی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی صورت گرفت، شعارهایی علیه شیعیان همچون "شیعه کافر" سر داده شد، این در حالی است که این راهپیمایی با حضور نیروهای امنیتی پاکستان و تحت پروتکل های حفاظتی و امنیتی شکل گرفت.
در این راهپیمایی رهبران گروه تروریستی سپاه صحابه(لشکر جنگوی) از جمله اورنگزیب فاورقی حضور پیدا کرده و هدایت آن را بر عهده داشتند، رهبران گروه های تکفیری در سخنان خود سعی در شعله ور نمودن آتش تفرقه میان شیعه و سنی و راه اندازی جنگ داخلی نمودند.
در حاشیه ی این راهپیمایی نیز برخی از اعضای گروه های تکفیری با پرتاب سنگ، مساجد و حسینیه شیعیان کراچی را مورد تعرض قرار دادند.
 
شایان ذکر است تعداد زیادی از موتور سواران وابسته به گروه های تکفیری طی حمله ای به مسجد و حسینیه امامیه واقع در منطقه لائنز در کراچی، آن را با پرتاب سنگ هدف قرار دادند. 
 

 

لازم بذکر است به دنبال قرائت زیارت عاشورا از جانب شیعیان در مراسم عزاداری روز عاشورا، عناصر تکفیری وابسته به دولت های عربی دست به کار شده و بار دیگر جرقه تفرقه میان شیعه و سنی را آغاز نمودند که در اثر آن تاکنون چندین نفر از افراد شیعه و سنی به دست پلیس و دیگر نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
تروریست های تکفیری سپاه صحابه همچنین در اقدامی وحشیانه یک شهروند شیعه به نام قیصر عمران را در ایالت خیبر پختون خوا با شلیک 6 گلوله به شهادت رساندندک

ارسال نظر

 
1