خبر فوری

 
 
راجا پرویز اشرف: درگذشت خلیفه امارات به منزله از دست رفتن یک رهبر بزرگ اسلامی و دوست مخلص پاکستان است
کد خبر :1015958714

17:15 1401/03/03


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, سخنگوی مجلس ملی پاکستان, سفیر امارات, سفیر امارات متحده عربی,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان با حضور در سفارتخانه امارات متحده عربی در اسلام آباد، درگذشت شیخ خلیفه امارات را تسلیت گفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان با حضور در سفارتخانه امارات متحده عربی در اسلام آباد ضمن دیدار با حمد عبید ابراهیم سالم الزعابی سفیر این کشور، با عرض تسلیت بابت درگذشت شیخ خلیفه امارات، خدمات شیخ خلیفه در راستای تقویت مناسبات پاکستان-امارات را مورد ستایش قرار داد و افزود: با درگذشت شیخ خلیفه، پاکستان یک دوست مخلص و یک رهبر عظیم اسلامی را از دست داد.

 وی افزود: پاکستان و پاکستانی های مقیم امارات، این کشور را خانه دوم خود می دانند، و امارات متحده عرب همواره در زمینه ثبات اقتصادی و گسترش بیشتر روابط فیمابین با پاکستان همکاری و از آن حمایت کرده است.

سفیر امارات در این بین با بیان اینکه روابط عمیق پاکستان و امارات ریشه در پیوندهای همیشگی دین، تاریخ و فرهنگ مشترک دارند، افزود: امارات متحده عربی به ایفای نقش خود در تقویت بیشتر روابط دوستانه و اعتماد دوجانبه با پاکستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1