خبر فوری

 
رئیس کمیته کشمیر: پاکستان و ترکیه مانند یک روح در دو جسم هستند
کد خبر :1972781077

15:55 1399/11/01


برچسب ها : اسلام آباد, افزایش روابط, پاکستان, پاکستان و ترکیه, ترکیه, رئیس کمیته کشمیر, روابط, روابط دوجانبه, سفیر ترکیه, شهریار آفریدی, کشمیر,

رئیس کمیته کشمیر هنگام سخنرانی خود در سمیناری که درباره راه اندازی وب سایت ترکی اردو در پاکستان و نقش رسانه ها در روابط پاکستان و ترکیه در روز چهارشنبه برگزار شد، بیان کرد که روابط بین ترکیه و پاکستان مانند یک روح در دو جسم است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شهریار خان آفریدی رئیس کمیته کشمیر هنگام سخنرانی خود در سمیناری که درباره راه اندازی وب سایت ترکی اردو در پاکستان و نقش رسانه ها در روابط پاکستان و ترکیه در روز چهارشنبه برگزار شد، بیان کرد که روابط بین ترکیه و پاکستان مانند یک روح در دو جسم است.

رئیس کمیته کشمیر افزود که رسانه های ترکیه روح تازه ای به قهرمانان امت اسلامی دمیده اند. خدمات رسانه ای ترکیه برای کاهش سلطه تفکر غربی بر جوانان ملت پاکستان بی نظیر است، ترکیه و پاکستان با هم جنگ ملت ها را می جنگند. در آینده، جهان نمونه هایی از دوستی پاکستان-ترکیه را بیان و آن را بی نظیر خواهد خواند. کمیته کشمیر قصد دارد جوانان خود را در مورد ارزش ها و اخلاق از طریق هنر و فرهنگ در سطح فرهنگی آموزش دهد و از مبارزه کشمیری ها حمایت کند.

شایان ذکر است، در این سمینار احسان مصطفی یرداکل سفیر ترکیه در پاکستان نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1