خبر فوری

 
 
رئیس مجلس پاکستان: خواهان توسعه روابط خود با قطر جهت توسعه اقتصادی منطقه هستیم
کد خبر :780683384

16:31 1401/02/06


برچسب ها : پارلمان پاکستان, پاکستان و قطر, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, سفیر قطر, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی,

رئیس مجلس پاکستان در گفتگو با سفیر قطر بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط با این کشور در جهت ایجاد ثبات و توسعه اقتصادی در منطقه تاکید ورزید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس مجلس پاکستان در گفتگو با سفیر قطر بر عزم اسلام آباد برای توسعه روابط با این کشور در جهت ایجاد ثبات و توسعه اقتصادی در منطقه تاکید ورزید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد امروز سه شنبه با حضور در محل ساختمان پارلمان پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس جدید مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و قطر و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان خواهان مشارکت با قطر در جهت ثبات اقتصادی و انرژی و توسعه و شکوفایی منطقه است.

وی با تاکید بر اهمیت روابط با قطر برای دولت اسلام آباد خاطرنشان کرد: کشور دوست و برادر قطر همواره در لحظات دشوار و حساس در کنار پاکستان حضور داشته است.

رئیس مجلس ملی پاکستان افزود: ما به دنبال توسعه بیش از پیش روابط پارلمانی خود با قطر هستیم، تبادل هیئت های پارلمانی میان دو کشور می تواند به ارتقای سطح مهارت های دو طرف کمک کند.

سفیر قطر نیز در این دیدار ابراز داشت: به روابط نزدیک و دوستانه خود با پاکستان اهمیت می دهیم. قطر خواستار توسعه روابط خود با پاکستان در بخش های اجتماعی و اقتصادی است. قطر در زمینه ارائه تسهیلات آموزشی برای یک میلیون دانش آموز پاکستانی کمک خواهد نمود.

وی همچنین از علاقه تجار و بازرگانان قطری برای حضور در بخش های مختلف صنعتی و تجاری پاکستان و سرمایه گذاری در این بخش ها خبر داد.

ارسال نظر

 
1