خبر فوری

 
رئیس سازمان اطلاعات پاکستان: حامی هیچکدام از طرف های افغان نیستیم
کد خبر :776778295

10:52 1400/04/26


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, دولت افغانستان, رئیس سازمان اطلاعات پاکستان, روند صلح افغانستان, سپهبد فیض حمید, طالبان افغانستان, مذاکرات صلح افغانستان,

سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان با رد اتهامات کابل افزود: پاکستان از هیچکدام از طرف های افغان حمایت نمی کند و تمامی اتهامات وارده در این خصوص نادرست و اشتباه است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان با رد اتهامات کابل افزود: پاکستان از هیچکدام از طرف های افغان حمایت نمی کند و تمامی اتهامات وارده در این خصوص نادرست و اشتباه است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سپهبد فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات پاکستان در گفتگوی غیر رسمی با شبکه خبری جیو ابراز داشت: ادعاهای مطرح شده از جانب افغانستان در خصوص پاکستان صحت ندارد، پاکستان هیچ تجاوزی به خاک افغانستان نداشته است، بلکه حقیقت این است که افغانستان چندین مرتبه به خاک ما ورود پیدا کرده است.

وی افزود: پاکستان خواهان برپایی صلح در افغانستان است، برپایی ثبات و صلح در افغانستان به نفع پاکستان و تمامی دیگر کشورهای منطقه است.

رئیس سازمان اطلاعات پاکستان خاطرنشان کرد: پاکستان حامی هیچکدام از طرف های افغان نیست، پاکستان در تلاش است تا تمامی طرف های افغان با انجام مذاکرات به یک نتیجه مثبت در جهت برپایی صلح دست پیدا کنند.

ارسال نظر

 
1