خبر فوری

 
 
رئیس جمهور پاکستان در ترکیه: تجار و سرمایه گذاران ترکیه در پاکستان سرمایه گذاری کنند
کد خبر :1666104279

14:29 1400/05/26


برچسب ها : اقتصاد, پاکستان و ترکیه, تجار, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, صادرات,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با هیئت های تجاری شرکت های ترکیه ای، ضمن آگاه سازی از فضای مناسب سرمایه گذاری در پاکستان از آنها خواست تا ضمن بهره مندی از این فضای خوب، در پاکستان سرمایه گذاری کنند.


استانبول: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در دیدار با هیئت های تجاری شرکت های ترکیه ای شامل گروه های صنعتی، انرژی، فناوری اطلاعات، بهداشت، الکترونیک و دیگر بخش ها، ضمن برجسته سازی توجه پاکستان به ژئواکونومی

، توجه حضار را به اقدامات انجام شده از سوی دولت پاکستان در زمینه فراهم سازی فضای مناسب سرمایه گذاری من جمله برای تجار جلب و از تجار و سرمایه گذاران ترکیه ای خواست تا ضمن استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری پاکستان در بخش های فناوری اطلاعات، معدن، دارایی، صنعت و گردشگری سرمایه گذاری کنند.

اعضای مختلف هیئت دیدار کننده با دکتر عارف علوی، ضمن آگاه سازی رئیس جمهور پاکستان از برنامه هایی که می توان در بخش های مختلف در پاکستان جهت سرمایه گذاری خارجی انجام داد و ضمن ارائه پیشنهاد کمک از طریق مشورت و تکنیک خود به منظور افزایش صادرات پاکستان، وی را از مسائل موجود در پاکستان برای تجار و سرمایه گذاران ترکیه ای آگاه کردند. رئیس جمهور پاکستان متعهد به حل و فصل هرچه فوری این مسائل شد.  

ارسال نظر

 
1