خبر فوری

 
 
رئیس جمهور پاکستان برای عرض تسلیت فوت شیخ خلیفه بن زاید در سفارت امارات حضور یافت
کد خبر :1498528905

16:28 1401/02/26


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, دکتر عارف علوی, رئیس امارات متحده عربی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر امارات متحده عربی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان با حضور در سفارت امارات متحده عربی در اسلام آباد مراتب همدردی و تسلیت خود را نسبت به فوت شیخ خلیفه بن زاید را به سفیر امارات متحده اعلام داشت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان با حضور در سفارت امارات متحده عربی در اسلام آباد مراتب همدردی و تسلیت خود را نسبت به فوت شیخ خلیفه بن زاید را به سفیر امارات متحده اعلام داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان با ابراز تاسف نسبت به مرگ رئیس امارات متحده عربی اظهار داشت: فوت شیخ خلیفه بن زاید مردم پاکستان را در غم فرو برد زیرا وی دوست مخلص و راستین پاکستان بود، فوت رئیس اسبق امارات متحده عربی ضایعه بزرگی برای دو کشور به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان شریک غم و درد خاندان پادشاهی و مردم امارات متحده عربی است.

رئیس جمهور پاکستان با ادای احترام به شیخ خلیفه بن زاید به دلیل خدمات شایسته وی برای پاکستان افزود: روابط پاکستان و امارات متحده عربی در زمان رهبری وی به طور وسیعی گسترش و رونق یافت.

وی در ادامه دیدار با سفیر امارات متحده عربی بر عزم خود برای توسعه بیش از پیش روابط دوستانه و تقویت آن تاکید نمود.

حماد عبید ابراهیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی نیز در این دیدار از حضور رئیس جمهور پاکستان برای عرض تسلیت تقدیر نمود و افزود: پاکستان و امارات متحده عربی دارای روابط مستحکم و دوستانه هستند.

ارسال نظر

 
1