خبر فوری

 
 
رئیس جمهور پاکستان برای ابراز همدردی با خانواده جان باختگان انفجار به کویته رسید
کد خبر :312233403

16:33 1398/01/27


برچسب ها : انفجار, بلوچستان, بمب, پاکستان, رئیس جمهور, شیعه, هزاره, کویته,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان برای ابراز همدردی با خانواده های افراد جان باخته در اثر انفجار بمب در بازار هزار گنجی مرکز ایالت بلوچستان، به حسینیه منطقه هزاره تاون شهر کویته رسید.


 

به گزارش راز نيوز، دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان برای ابراز همدردی با خانواده های افراد جان باخته در اثر انفجار بمب در بازار هزار گنجی مرکز ایالت بلوچستان، به حسینیه منطقه هزاره تاون شهر کویته رسید.
عارف علوی طی بیانیه ای ابراز داشت که هیچ گونه کوتاهی در زمینه امنیت نخواهیم کرد و دولت فدرال برای امنیت در کنار دولت ایالت بلوچستان است. برای آنکه مجددا چنین وقایعی انجام نشوند، با جدیت و دقت هرچه تمام تر در زمینه اقدام ملی برای مبارزه با تروریسم فعالیت خواهیم کرد.
وی طی گفتگو در شهر کویته خطاب به جامعه هزاره، از تعیین شدن مبلغ کمکی برای خانواده های بازماندگان خبر داد و افزود : وظیفه حفاظت از جان شهروندان برعهده دولت است. وی همچنین از همکاری لازمه دولت با جامعه هزاره نیز ابراز امیدواری کرد. رئیس جمهور پاکستان درحین ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان اظهار داشت که تمامی اقلیت ها قربانی چنین حوادثی شده اند، همه ما مسلمان هستیم و برای حفاظت از یکدیگر باید همکاری لازمه را داشته باشیم. نخست وزیر شب گذشته در پیامی خصوصی خواستار حضور قطعی من در کویته شد، نخست وزیر نیز به زودی به کویته خواهد آمد.

لازم به ذکر است که طی انفجار بمب در بازار هزاره گنجی کویته، 20 نفر شهید و دست کم 40 تن زخمی شدند. 8 تن از جامعه هزاره نیز در این میان شهید شدند.

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1