خبر فوری

 
 
رئیس جمهور پاکستان: بخش فناوری اطلاعات کشور باید با استانداردهای اروپایی و آمریکایی ارتقاء یابد
کد خبر :1973964364

15:47 1400/07/20


برچسب ها : IT, OICCI, پاکستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سرمایه گذاری, علم و فناوری, فناوری اطلاعات,

| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی دیدار با هیئت اتاق بازرگانی و صنعت سرمایه گذاران خارجی OICCI به ریاست عرفان صدیقی، گفت: بخش فناوری اطلاعات کشور باید با استانداردهای اروپایی و آمریکایی ارتقاء یابد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان طی دیدار با هیئت اتاق بازرگانی و صنعت سرمایه گذاران خارجی OICCI به ریاست عرفان صدیقی با بیان اینکه بخش فناوری اطلاعات کشور باید با استانداردهای اروپایی و آمریکایی ارتقاء یابد و تاکید بر حصول اطمینان از حفاظت داده ها، افزود: بخش فناوری اطلاعات به عملیات یک پنجره نیاز دارد تا شکاف بین بهره وری و چالش های فناوری اطلاعات قرن 21 را از بین ببرد.

رئیس جمهور پاکستان اظهار داشت: جوامع تجاری مانند او آی سی سی آی نیاز به ارتقاء ارتباط و همکاری با موسسات آموزشی دارند تا در زیر ساخت های موجود رویکردی بازار محور داشته باشند. دولت سیاست های مناسبی را برای توسعه مشاغل که باید از آنها استفاده شود را تدوین کرده است.

وی ضمن برجسته سازی اهمیت بخش آی تی در توسعه اقتصادی، بیان داشت: مدیریت موثر منابع کشور و اتخاذ رویکردهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در تجارت می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد و به غلبه بر آثار منفی همه گیری کرونا کمک کند. وی همچنین بر لزوم توانمندسازی زنان و اعطای حقوق به افراد خاص تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1