خبر فوری

 
 
رئیس جمهور ترکیه: اهمیت کشمیر برای ترکیه به اندازه اهمیت آن برای پاکستان است
کد خبر :747457762

15:02 1398/11/25


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, رئیس جمهور ترکیه, رجب طیب اردوغان, نشست مشترک پارلمان,

رجب طیب اردوغان طی سخنرانی در نشست مشترک پارلمانی به ریاست اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی و صادق سنجرانی سخنگوی مجلس سنای پاکستان با توصیف پاکستان به عنوان خانه دوم خود، گفت: اهمیت کشمیر برای ما به اندازه اهمیت آن برای پاکستان است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رجب طیب اردوغان طی سخنرانی در نشست مشترک پارلمانی به ریاست اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی و صادق سنجرانی سخنگوی مجلس سنای پاکستان با توصیف پاکستان به عنوان خانه دوم خود، ابراز داشت که حضور در پاکستان برای من به منزله حضور در کشور خود است. بابت استقبال گرم ملت‌ پاکستان سپاس گذارم، اهمیت کشمیر برای ما به اندازه اهمیت آن برای پاکستان است و غم و غصه پاکستان به منزله غم و غصه خود ما است، موفقیت این کشور، موفقیت ما است، چگونه می‌ توانیم کسانی را به فراموشی بسپاریم که با وجود تهدیدات در کنار ما ایستاده اند. دوستی میان دو کشور بر اساس محبت و عشق رشد کرده است نه برپایه منافع. چگونه می ‌توانیم ملتی را که با بی اعتنایی به خوراک خود به ترکیه کمک کرده و در خیابان ‌ها برای ما دعا کردند را فراموش کنیم، نمی ‌توانیم نشست های برگزار شده در حمایت از تلاش های ملت ترکیه در لاهور را فراموش کنیم. به روند حمایت از پاکستان در آینده، ادامه خواهیم داد، همچنین حمایت کامل از پاکستان در خصوص FATF با وجود مانع تراشی برخی قدرت ها را تضمین میکنیم.

گفتنی است با رسیدن رئیس جمهور ترکیه به ساختمان مجلس پاکستان، وی مورد استقبال گرم نمایندگان مجلس، اسد قیصر، صادق سنجرانی، عمران خان نخست وزیر، عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند، محمود خان وزیر ارشد ایالت خیبر پختون خوا، دکتر فردوس عاشق اعوان معاون خصوصی رسانه نخست وزیر، راجا فاروق حیدر نخست وزیر کشمیر آزاد و دیگر مقامات قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1