خبر فوری

 
رئیس جمعیت اهل سنت پاکستان: اعلام بایدن برای حمایت نکردن از اتحاد 39 کشور با عربستان علیه یمن ستودنی است
کد خبر :447892770

17:46 1399/11/23


برچسب ها : آمریکا, اهل سنت پاکستان, اهل سنت والجماعت, بایدن, پاکستان, پیر معصوم حسین نقوی, جمعیت علمای پاکستان, جو بایدن, عربستان, عربستان سعودی,

پیر معصوم حسین نقوی رئیس جمعیت اهل سنت پاکستان تاکید کرد که ایالات متحده سیاست ریاکارانه و حمایت از تروریسم را کنار بگذارد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پیر معصوم حسین نقوی رئیس جمعیت اهل سنت پاکستان تاکید کرد که  ایالات متحده سیاست ریاکارانه و حمایت از تروریسم را کنار بگذارد.

رئیس جمعیت اهل سنت پاکستان گفت: "جنایات علیه فلسطینیان قابل تحمل نیست. اعلامیه رئیس جمهور جدید آمریکا در مورد عدم حمایت از اتحاد 39 کشور سعودی علیه یمن ستودنی است. همانطور که ایالات متحده مسئول نا آرامی های سراسر جهان است به همین ترتیب خرابکاری در جهان اسلام  عربستان سعودی که حامی فرقه گرایی میباشد مسئول است. پادشاه سعودی که دوست دارد او را خادم الحرمین مسجد مقدس بنامند، باید نقش خود را در اتحاد فرقه های اسلامی ایفا می کرد، اما او در تلاش است تا اختلافات را ایجاد کند. عربستان سعودی پس از این همه شکست، خسارات اقتصادی و نظامی باید از جنگ یمن خارج شود. سقوط خاندان سعودی در شرف آغاز است  زیرا زنده ماندن برای پادشاهی سعودی بدون حمایت آمریکا دشوار است. ایالات متحده همچنین باید خروج نیروهای خود را از افغانستان کامل کند زیرا ایالات متحده مسئول تروریسم در جهان است که از سازمان های تروریستی ضد اسلامی و ضد مسلمان حمایت مالی می کرد. سازمان تروریستی جهانی داعش با حمایت ایالات متحده غیرنظامیان بی گناه را نه تنها در عراق و سوریه بلکه در افغانستان و پاکستان نیز به قتل رسانده است."

پیر معصوم حسین نقوی با بیان اینکه دستور کار داعش بدنام کردن اسلام و کشتار مسلمانان است افزود: "این سازمان تروریستی تکفیری جهانی حرمت حرم پیامبران، اهل بیت و اصحاب رضوان الله علیه السلام را هتک کرده است."

ارسال نظر

 
1