خبر فوری

 
 
رئیس بانک توسعه اسلامی: تاکنون بیش از 12 میلیارد دلار به کشور پاکستان کمک مالی کرده ایم
کد خبر :1179172335

17:52 1398/02/15


برچسب ها : پاکستان, پروژه, عربستان سعودی, کمک مالی,

دکتر بندر حجار رئیس بانک توسعه اسلامی در بیانی ابراز داشت: کشور پاکستان سومین کشور بزرگی است که بانک توسعه اسلامی به آن کمک مالی می‌کند و بانک توسعه اسلامی تاکنون بیش از 12 میلیارد دلار به این کشور کمک کرده است.


 

به گزارش رازنیوز، دکتر بندر حجار رئیس بانک توسعه اسلامی در بیانی ابراز داشت: کشور پاکستان سومین کشور بزرگی است که بانک توسعه اسلامی به آن کمک مالی می‌کند و بانک توسعه اسلامی تاکنون بیش از 12 میلیارد دلار به این کشور کمک کرده است. وی طی سخنرانی در مراسمی درخصوص نمایشگاه جاده سازی بیان داشت، پنجمین نمایشگاه جاده سازی در کشور پاکستان برپا خواهد شد. بودجه ای به ارزش 500 میلیون دلار را به فناوری و نوآوری های علمی اختصاص داده ایم، بانک توسعه اسلامی برای استحکام هرچه بیشتر اقتصاد در جهان اسلام، کمک های مالی برای پروژه ها اختصاص می‌دهد و مبلغ 370 میلیون دلار را نیز برای پیشرفت پروژه "نیلم جهلم" عرضه داشته است.
دکتر بندر حجاز از کمک های مالی به کشور پاکستان در پروژه های کاسا 1000، انرژی، سلامت، علم و فناوری خبر داد و افزود، برای اجرایی سازی پروژه های اقتصادی نخست وزیر پاکستان نیز کمک های مالی درنظر گرفته ایم.

ارسال نظر

 
1