خبر فوری

 
 
رئیس ارتش پاکستان : هیچ چیز به اندازه دفاع از سرزمین، مقدس نیست
کد خبر :325562733

18:20 1397/12/05


برچسب ها : ارتش, پاکستان, مرز,

رئیس ستاد ارتش پاکستان ژنرال قمر جاوید باجوا طی سخنرانی خطاب به نیروهای مرزی گفت : چیزی به اندازه دفاع از سرزمین مادری مقدس نیست.


 

به گزارش راز نیوز، رئیس ستاد ارتش پاکستان ژنرال قمر جاوید باجوا طی سخنرانی خطاب به نیروهای مرزی گفت : چیزی به اندازه دفاع از سرزمین مادری مقدس نیست.

براساس گزارش بخش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، ژنرال قمر جاوید باجوا طی بازدید از مقر مرزی ارتش در منطقه سیالکوت، از اقدامات نیروهای مرزی ابراز خرسندی کره و از استعداد و آمادگی نیروها قدردانی کرد.
ژنرال قمر جاوید باجوا با اظهار این موضع که هیچ چیز به اندازه دفاع از سرزمین مقدس نیست، ابراز داشت که به رهبری نیروهای همیشه آماده افتخار می کنم.

 


لازم به ذکر است که دو روز گذشته رئیس ستاد ارتش پاکستان از نقطه صفر مرزی بازدید کرد که در این بازدید نیروها وی را از وضعیت منطقه آگاه کردند. وی در این بازدید از امنیت و صلح دوستی کشور پاکستان گفت و ابراز داشت که ما نه ترسیده ایم و نه مجبور به انجام کاری هستیم. در این بازدید مقاماتی همچون : فرمانده اصلی راولپندی سپهبد بلال اکبر و سرهنگ دوم نیروی دفاع هوایی ژنرال محمود الزمان به همراه وی بودند.

ارسال نظر

 
1