خبر فوری

 
 
رئیس اتاق بازرگانی مهمند در دیدار با سفرای سه کشور: نیاز مبرمی به تامین ماشین آلات مدرن برای استخراج مواد معدنی داریم
کد خبر :2023115097

14:54 1400/10/24


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع مهمند, پاکستان و تاجیکستان, پاکستان و سوئد, پاکستان و فرانسه, سرمایه گذاری, سنگ مرمر, سنگ های قیمتی, مواد معدنی,

سجاد علی رئیس اتاق صنایع و بازرگانی مهمند ایالت خیبر پختون خوا با سفرای کشورهای سوئد، تاجیکستان و فرانسه گفت: فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای در بخش های معدنی به ویژه سنگ مرمر و سنگ های قیمتی وجود دارد و نیاز مبرمی به تامین ماشین آلات مدرن برای استخراج مواد معدنی داریم.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| سجاد علی رئیس اتاق صنایع و بازرگانی مهمند ایالت خیبر پختون خوا با سفرای کشورهای سوئد، تاجیکستان و فرانسه در حاشیه سمینار برگزار شده در اسلام آباد با محوریت سرمایه گذاری دیدار کرد.

سجاد علی طی گفتگو با سفرای سه کشور، ضمن آگاه سازی آنها از فرصت های موجود در ایالت خیبر پختون خوا در زمینه های کشاورزی، گردشگری، مواد معدنی و بخش صنعت، اظهار داشت: ایالت خیبر پختون خوا دروازه سی پیک و کشورهای آسیای مرکزی می باشد و همچنین اوضاع امنیتی این ایالت نیز بهبود یافته است.

وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای در بخش های معدنی به ویژه سنگ مرمر و سنگ های قیمتی وجود دارد و نیاز مبرمی به تامین ماشین آلات مدرن برای استخراج مواد معدنی در ایالت وجود دارد. بخش انرژی نیز از ضروریات کشور است و پتانسیل بالایی در ایالت در زمینه ساخت برق از آب وجود دارد.

ارسال نظر

 
1