خبر فوری

 
دیوان عالی پاکستان حکم تبرئه 196 تن از مجرمان محکوم شده در دادگاه های نظامی را به حالت تعلیق درآورد
کد خبر :1349563456

14:50 1399/04/31


برچسب ها : تبرئه, تعلیق, دادگاه عالی پیشاور, دیوان عالی پاکستان,

دیوان عالی پاکستان حکم تبرئه 196 مجرم که در دادگاه نظامی مورد محاکمه قرار گرفته بودند را به حالت تعلیق درآورد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دیوان عالی پاکستان حکم تبرئه 196 مجرم که در دادگاه نظامی مورد محاکمه قرار گرفته بودند را به حالت تعلیق درآورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جلسه دادرسی مربوط به بررسی حکم تبرئه 196 مجرم که از سوی دادگاه عالی پیشاور صادر شده بود، به ریاست قاضی مشیر عالم در دیوان عالی پاکستان در اسلام آباد برگزار گردید.

دیوان عالی پاکستان در جریان بررسی حکم دادگاه عالی پیشاور، خواستار ارائه جزئیات مربوط به پرونده این مجرمان شد و جلسه آینده بررسی این پرونده را به جمعه هفته آینده موکول کرد.

لازم به ذکر است این 196 تن از مجرمان که در دادگاه نظامی مورد محاکمه قرار گرفته بودند توسط دادگاه عالی پیشاور تبرئه شدند.

دادگاه عالی پیشاور در جریان بررسی درخواست تجدید نظر مربوط به 300 تن از متهمان محکوم شده توسط دادگاه های نظامی، احکام صادره 196 نفر از این متهمان، آنان را از اتهامات وارده تبرئه نموده و حکم آزادی این افراد را صادر کرد.

دادگاه های نظامی در پاکستان پس از حمله مسلحانه شبه نظامیان به مدرسه نظامی پیشاور در 26 آذر ماه 1395 اجازه فعالیت یافتند، بر اساس این مصوبه دادگاه های نظامی قادر هستند تمامی پرونده های مربوط به فعالیت های تروریستی را مورد دادرسی قرار داده و علیه متهمان این پرونده به صدور حکم بپردازند.

بخوانید: تبرئه 196 تن از عناصر تروریستی توسط دادگاه عالی پیشاور

ارسال نظر

 
1