خبر فوری

 
 
دیدارسفیر امارات متحده عربی با رئیس هیئت سرمایه گذاری و تجارت پنجاب
کد خبر :614483130

21:09 1398/11/23


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, تجارت, سرمایه گذاری, سفیر,

حماد عبید ابراهیم الریبی سفیر امارات متحده عربی و عبد العزیز النیادی معاون رئیس مأموریت با حضور در منزل سردار تنویر الیاس خان رئیس هیئت سرمایه گذاری و تجارت پنجاب، در حضور عبد العزیز مرزا دریاسالار اسبق نیروی دریایی، سردار یاسر الیاس خان رئیس گروه سی او، چودری نصیر احمد رئیس انجمن تولید کنندگان و سردار عمر تنویر رئیس بیمارستان مشهور به طور مفصل در رابطه با امور، سرمایه‌ گذاری و همکاری های دوجانبه به گفتگو پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد عبید ابراهیم الریبی سفیر امارات متحده عربی و عبد العزیز النیادی معاون رئیس مأموریت با حضور در منزل سردار تنویر الیاس خان رئیس هیئت سرمایه گذاری و تجارت پنجاب، در حضور عبد العزیز مرزا دریاسالار اسبق نیروی دریایی، سردار یاسر الیاس خان رئیس گروه سی او، چودری نصیر احمد رئیس انجمن تولید کنندگان و سردار عمر تنویر رئیس بیمارستان مشهور به طور مفصل در رابطه با امور، سرمایه‌ گذاری و همکاری های دوجانبه به گفتگو پرداختند.

سردار تنویر طی گفتگو با سفیر امارات ضمن بیان تشکیل سیستم مربوط به سرمایه‌ گذاری در پنجاب، از ساخت بخش مناطق اقتصادی جدید در پاکستان گفت و افزود: عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت دستورالعمل های ویژه ای صادر کرده است و سرمایه گذاری در پاکستان نه تنها در آینده امن، بلکه سودآور نیز خواهد بود. وی با برادرانه خواندن روابط میان دو کشور، گفت: ما ریشه در فرهنگ داریم و روابط ملت اسلامی بی پایان هستند.

سفیر امارات با ابراز سرمایه گذاری بسیاری از شرکتهای اماراتی در پاکستان، خاطر نشان کرد: در میان آنها چندین گروه بزرگ تجاری نیز وجود دارد. در آینده، سرمایه گذاران اماراتی را برای سرمایه‌ گذاری در پنجاب ترغیب خواهیم کرد که این امر سود قابل توجهی برای آنان به همراه خواهد داشت و موجب اشتغال زایی برای جوانان می‌شود. پاکستان از جهت گردشگری حکم بهشت در منطقه را دارد. دولت امارات به دلیل خسارات و ویرانی های بلایای طبیعی چون زلزله، پروژه هایی همچون ساخت بیمارستان، مساجد و اداره های آموزشی را برای برادران پاکستانی و کشمیری انجام داده است که به عنوان نمونه می توان به بیمارستان های ساخته شده در راولپندی، مظفر آباد و راولا کوت، اشاره کرد، 6 پروژه در شهر مظفر آباد تکمیل شدند و به همین ترتیب چندین طرح رفاهی در جنوب پنجاب در دست اجرا هستند.

سفیر کشور امارات با تحسین تلاش های سردار تنویر برای سرمایه ‌گذاری در پنحاب، گفت: مطلع هستیم که شما با دعوت از سرمایه گذاران اماراتی با هزینه  شخصی به پنجاب، آنها را در این زمینه رغبت دادید، اکنون سرمایه ‌گذاران اماراتی رغبت قابل توجهی به پاکستان دارند و برخی نیز بزودی سرمایه گذاری های خود را در پاکستان انجام خواهند داد.

ارسال نظر

 
1