خبر فوری

 
 
دیدار یکی از اعضای حزب دموکرات آمریکا با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1885782003

12:42 1400/09/04


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, پنجاب, حزب دموکرات آمریکا, دیدار, شاه محمود قریشی, عضو حزب دموکرات آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

طاهر جاوید یکی از اعضای حزب دموکرات آمریکا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز | طاهر جاوید یکی از اعضای حزب دموکرات آمریکا با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد. حافظ خان رئیس مجمع تجاری پاکستان و آمریکا نیز در این دیدار حضور داشت.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه از جمله روابط دو جانبه بین پاکستان و آمریکا، دیپلماسی اقتصادی و دیگر موضوعات بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این دیدار گفت: پاکستان اهمیت ویژه ای برای روابط خود با آمریکا قائل بوده و دولت پاکستان بر اولویت های اقتصادی متمرکز است. پاکستان برای سرمایه گذاران خارجی به منظور سرمایه گذاری در پاکستان علاوه بر ویزای الکترونیکی امکانات مهم بسیاری در نظر گرفته است.

وی افزود: شرکت های آمریکایی با سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان و استفاده از این فرصت و امکانات ارائه شده می توانند سود زیادی کسب کنند.

همچنین طرفین در این دیدار در مورد شهروندان پاکستانی مقیم آمریکا نیز گفتگو کردند. وزیر امور خارجه پاکستان با تشکر از خدمات طاهر جاوید یکی از اعضای حزب دموکرات آمریکا به شهروندان پاکستانی مقیم آمریکا از عزم خود برای افزایش همکاری های پاکستان و آمریکا در حوزه اقتصادی سخن گفت.

ارسال نظر

 
1