خبر فوری

 
 
دیدار یاوجنگ سفیر چین با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :2037887888

14:52 1399/07/02


برچسب ها : پاکستان و چین, سفیر چین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان, یاو جنگ,

یاو جنگ سفیر مستعفی چین در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یاو جنگ سفیر مستعفی چین در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دو جانبه میان پکن و اسلام آباد و مسائل مختلف مربوط به پروژه سی پیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: روابط دوستانه و ابدی چین و پاکستان به یک نمونه در جهان تبدیل گشته است، پاکستان و چین برای تکمیل فاز دوم مجموعه سی پیک و پروژه های وابسته به آن مصمم هستند.

وی با اشاره به دیدار با وانگ ژی همتای چینی خود در حاشیه نشست مسکو ابراز داشت: مقامات اسلام آباد و پکن برای تکمیل فاز دوم پروژه کریدور اقتصادی چین_پاکستان مصمم و آماده هستند.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از تلاش های بی بدیل سفیر چین در تقویت مناسبات دو جانبه و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور ابراز امیدواری نمود سفیر بعدی چین نیز با همین صلابت و تلاش برای تحکیم روابط دو کشور فعالیت نماید.

وی همچنین دریافت نشان افتخاری هلال پاکستان را به سفیر چین تبریک گفت.

یاو جنگ سفیر چین در اسلام آباد نیز طی سخنانی از همکاری های وزیر امور خارجه پاکستان در دوران حضور وی در اسلام آباد تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1