خبر فوری

 
دیدار گروه پارلمانی همه احزاب انگلیس با سخنگوی مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1079947700

18:03 1401/11/25


برچسب ها : اسلام هراسی, پارلمان انگلیس, پاکستان و انگلیس, جامو و کشمیر, حقوق بشر, راجا پرویز اشرف, سخنگوی مجلس ملی پاکستان, هیئت پارلمانی,

هیئت پارلمانی انگلیس شامل نمایندگان گروه پارلمانی همه احزاب انگلیس امروز سه شنبه با راجا پرویز اشرف سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت پارلمانی انگلیس شامل نمایندگان گروه پارلمانی همه احزاب انگلیس امروز سه شنبه با راجا پرویز اشرف سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.

در این بین در مورد آزادی مذهبی و عقاید، افزایش جهانی عدم تحمل مذهبی، هماهنگی بین ادیان، نقض حقوق بشر در جامو و کشمیر و اسلام هراسی گفتگو شد.

سخنگوی مجلس ملی پاکستان خاطر نشان کرد که پاکستان همواره رویکرد سازنده ای در پیش گرفته و از گفت و گو در مورد مسائل حقوق بشر استقبال می کند. پاکستان هماهنگی بین ادیان را ترویج می دهد و از حقوق اقلیت ها محافظت می کند، همچنین فرصت های برابر را برای آنها فراهم می کند.

گفتنی است هیئت پارلمانی از تلاش های پاکستان در جهت ارتقای صلح و هماهنگی قدردانی کرد. آنها از موضع پاکستان در قبال مسئله کشمیر حمایت کرده و اطمینان دادند که گروه پارلمانی همه احزاب انگلیس به تلاش های خود برای ریشه کن کردن نابردباری مذهبی و ترویج صلح ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1