خبر فوری

 
 
دیدار کمیسیاریای عالی انگلیس با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور نفت
کد خبر :125418032

17:10 1399/09/20


برچسب ها : امور نفت پاکستان, انرژی پاکستان, انگلیس, بابر ندیم, پاکستان, پاکستان و انگلیس, پنل خورشیدی, توربین بادی, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان, دکتر ترنز, کمیسیاریای عالی انگلیس,

ندیم بابر دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در دیدار با کمیسیاریای عالی انگلیس در پاکستان در مورد بخش انرژی پاکستان به بحث و گفتگو پرداخت همچنین کمیسیاریای عالی انگلیس از اختصاص اعتبار 1.5 میلیارد دلار برای پاکستان خبرداد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | ندیم بابر دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور نفت در هنگام گفتگو با دکتر ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان گفت دولت پاکستان در حال انجام گام های موثری برای اصلاح بخش انرژی است، افزایش سهم انرژی های تجدید پذیر در مخلوط انرژی را تا سال 2025 به 20 درصد و تا سال 2030 به 30 درصد افزایش خواهد داد، کشور پاکستان صفحات خورشیدی و توربین های بادی را با توان داخلی تولید می کند.

ندیم بابر با قدردانی از علاقه شرکت های انگلیسی برای سرمایه گذاری در بخش انرژی پاکستان با ترنر در مورد بخش انرژی مورد بحث و بررسی قرار داد. دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور نفت اذغان داشت که دولت پاکستان پروژه های انرژی های تجدیدپذیر انرژی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست را برای کشور فراهم خواهد کرد.

ندیم بابر با بیان اینکه پروژه های انرژی فرصت های شغلی گسترده ای را در کشور ایجاد می کند گفت: "دولت در حال راه اندازی پروژه های تولید صفحات خورشیدی و توربین های بادی برای پروژه های تجدید پذیر با همکاری برخی از شرکت های خارجی است و از شرکت های انگلیسی برای شرکت در این پروژه ها دعوت شده است."

دکتر ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان گفت که انگلیس یک اعتبار صادراتی بالغ بر 1.5 میلیارد دلاری برای پاکستان دارد که می تواند در سایر پروژه های پاکستان مورد استفاده قرار گیرد. وی افزود فرصت های گسترده ای برای سرمایه گذاری در بخش انرژی پاکستان وجود دارد.

ارسال نظر

 
1