خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با ژنرال قمر باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1368542169

12:31 1401/07/05


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, پاکستان و کانادا, راولپندی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, کمیساریای عالی کانادا,

کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد در پایان مأموریت دیپلماتیک خود روز گذشته با ژنرال قمر باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| کمیساریای عالی کانادا در اسلام آباد در پایان مأموریت دیپلماتیک خود بعد از ظهر دیروز با ژنرال قمر باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، سرکار خانم ویندی گلمور مسئول کمیسیون عالی کانادا در اسلام آباد روز دوشنبه با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار از نقش کلیدی و فعال سرکار خانم ویندی گلمور کمیساریای عالی کانادا در توسعه روابط دوجانبه میان پاکستان و کانادا تمجید نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص امور مورد علاقه، موضوعات امنیتی منطقه و توسعه همکاری‌ها میان دو کشور در بخش‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کمیساریای عالی کانادا در این دیدار نسبت به خسارت‌های ایجاد شده در نتیجه وقوع سیل ابراز تأسف نمود و جان باختن شمار کثیری از شهروندان پاکستانی در نتیجه وقوع این سیل را به اعضای خانواده آنان تسلیت گفت. وی همچنین از اقدامات ارتش پاکستان در امدادرسانی به سیل زدگان تمجید نمود.

وی به نمایندگی از دولت خود پیشنهاد همکاری همه‌جانبه با پاکستان را ارائه نمود.

ژنرال قمر جاوید باجوا نیز در این دیدار از کمک‌های ارسالی دولت کانادا برای سیل زدگان پاکستانی تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1