خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی کانادا با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2073644462

16:41 1401/06/07


برچسب ها : اسلام آباد, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, گفتگو, محمد صادق سنجرانی, وندی گلامور, کمیساریای عالی کانادا,

وندی گلامور کمیساریای عالی کانادا با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | وندی گلامور کمیساریای عالی کانادا با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روابط دوجانبه پاکستان و کانادا، علاوه بر افزایش روابط تجاری و اجتماعی، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست، محمد صادق سنجرانی با تاکید بر تقویت حجم تجارت و نزدیک کردن جامعه تجاری هر دو کشور، گفت: پاکستان به دنبال توسعه روابط دوجانبه، بلندمدت و چندجانبه پایدار با کانادا است؛ همچنین همکاری دوجانبه در سطوح عمومی، تجاری و پارلمانی روابط پاکستان و کانادا را بیشتر تقویت خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه پاکستان و کانادا می توانند از تجربیات یکدیگر بهره ببرند؛ افزود: همکاری های تجاری میان پاکستان و کانادا می تواند کیفیت زندگی انسان ها را در کل منطقه بهبود بخشد. و نگرش های عاری از نژاد، عادلانه و برابری طلبانه برای ترویج صلح جهانی ضروری است همچنین کشورهای توسعه یافته می توانند نقش مهمی در تضمین رعایت حقوق بشر در فلسطین و جامو و کشمیر اشغالی داشته باشند.

وی در پایان این دیدار، پیرامون وضعیت نابسمان سیل زدگان در پاکستان گفت: بدترین سیل در تاریخ پاکستان رخ داد که بر اثر آن میلیون ها نفر بی خانمان شدند؛ بلایای طبیعی یک چالش بزرگ برای هر کشور یا جامعه ای است، در همین حال، هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند با چنین شرایط اضطراری روبرو شود، کشورهای توسعه یافته بایستی برای حمایت از پاکستان در این زمان دشوار به میدان بیایند که نیاز شدید به تسریع در کار امداد رسانی و توانبخشی می باشد.

ارسال نظر

 
1