خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی سفارت هند با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :830322377

10:00 1398/05/03


برچسب ها : پاکستان و هند, مرز هند و پاکستان, هند و پاکستان, کرتارپور,

آجی بساریه کمیساریای عالی سفارت هند با حضور در دفتر فرمانداری ایالت پنجاب در لاهور با چودری سرور دیدار کرد، دو طرف در این دیدار درباره مسائل و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز آجی بساریه کمیساریای عالی سفارت هند در اسلام آباد، با چودری سرور فرماندار ایالت پنجاب پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده آجی بساریه کمیساریای عالی سفارت هند با حضور در دفتر فرمانداری ایالت پنجاب در لاهور  با چودری سرور دیدار کرد، دو طرف در این دیدار درباره مسائل و مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چودری سرور در این دیدار با ابراز اینکه ما خواهان روابط دوستانه و صلح آمیز با هند و تمامی کشورهای همسایه خود هستیم گفت: پیشرفت‌های صورت گرفته درزمینهٔ پروژه کریدور مشترک کرتارپور خوشایند است، پاکستان خواهان حل مسائل خود با کشور هند از طریق مذاکره و گفتگو است.

آجی بساریه کمیساریای عالی سفارت هند نیز در این دیدار اظهار داشت: دولت هند مصمم به گشایش پروژه کریدور مشترک میان دو کشور موسوم به کرتاپور در ماه آبان سال جاری است، این پروژه باعث شور و شادی پیروان مذهب سینگ در هند شده است.

وی افزود: پروژه های همچون پروژه کریدور کرتارپور باعث قرابت بیشتر میان دو کشور پاکستان و هند خواهد شد، ما از تصمیم دولت پاکستان مبنی بر تخصیص اراضی بیشتر جهت حضور پیروان مذهب سینگ استقبال میکنیم.

ارسال نظر

 
1