خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :1031451907

15:27 1401/02/07


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد امروز چهارشنبه با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد امروز چهارشنبه با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار موضوعات گوناگونی همچون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و لندن و اوضاع سیاسی و امنیتی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر دولت فدرال پاکستان در این دیدار با خوشامدگویی به کمیساریای عالی بریتانیا وی را از استراتژی اقتصادی و اولویت های دولت فعلی پاکستان آگاه ساخت.

وی اظهار داشت: دولت به دنبال ایجاد ثبات اقتصادی و مالی در کشور است که به بهبود اوضاع اقتصادی کمک خواهد نمود و مسیر را برای توسعه پایدار اقتصادی خواهد گشود.

دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا نیز در این دیدار به وزیر دارایی پاکستان برای بر عهده گرفتن مقام این وزارت خانه را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت و سلامتی را طلب نمود.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان و بریتانیا دارای روابط دیرینه و بی نظیر با یکدیگر می باشند که بیش از پیش تقویت و مستحکم خواهد شد، وی به نمایندگی از دولت و مردم بریتانیا قول مساعد پشتیبانی همه جانبه از پاکستان را داد.

وزیر خزانه داری پاکستان نیز از همکاری های دولت بریتانیا تقدیر نمود.

ارسال نظر

 
1