خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با حمزه شهباز وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1248900923

10:03 1401/02/22


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, حمزه شهباز شریف, دولت محلی ایالت پنجاب, دکتر کریستین ترنر, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب, کمیساریای عالی بریتانیا,

دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور با حمزه شهباز شریف وزیر ارشد دیدار نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دکتر کریستن ترنر کمیساریای عالی بریتانیا در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزیر ارشد ایالت پنجاب در لاهور با حمزه شهباز شریف وزیر ارشد دیدار نمود.

دکتر کریستن ترنر در این دیدار بر عهده گرفتن مقام وزارت ارشد ایالت پنجاب را به حمزه شهباز شریف تبریک گفت و بر عزم خود برای گسترش روابط و سطح همکاری ها با دولت محلی ایالت پنجاب در زمینه های مختلف اجتماعی، آموزش، بهداشت و درمان و غیره تاکید ورزید.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه و دیگر موضوعات مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حمزه شهباز شریف وزیر ارشد ایالت پنجاب نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: پاکستان و بریتانیا دو شریک مهم در زمینه توسعه و آبادانی هستند و ما قدردان اقدامات دولت بریتانیا در جهت بهبود بخش های مختلف اجتماعی، درمانی، آموزشی و ... هستیم.

وی افزود: سیاست های نتیجه بخشی در زمینه های مختلف کشور به کار گرفته شده است و ما خواهان توسعه روابط خود با بریتانیا در بخش های گوناگون هستیم، ما به صورت شبانه روز در حال تلاش برای مقابله با چالش های پیش روی پاکستان هستیم، رویکرد افراط گرایی در جوامع به عنوان قاتل توسعه و آبادانی در کشورها عمل می کند.

ارسال نظر

 
1