خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با وزیر هوانوردی فدرال پاکستان
کد خبر :1096857073

21:33 1399/01/22


برچسب ها : انگلیس, بریتانیا, پاکستان, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, غلام سرور خان, وزیر هوانوردی,

کرستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس با غلام سرور خان وزیر هوانوردی فدرال پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کرستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس با غلام سرور خان وزیر هوانوردی فدرال پاکستان دیدار کرد. کمیساریای عالی انگلیس از تلاش های انجام شده برای بازگشت شهروندان انگلیس در پاکستان ابراز تشکر کرد. غلام سرور خان با استقبال از کمیساریای عالی انگلیس در مورد روابط تاریخی دو کشور گفتگو کرد. وی در ادامه برای نخست وزیر انگلیس آرزوی سلامتی کرد.

کمیساریای عالی انگلیس از تلاش های انجام شده برای بازگشت دوهزار شهروند انگلیس که در پی ویروس کرونا در پاکستان محصور شده بودند از غلام سرور خان وزیر هوانوردی ابراز تشکر کرد. وی در ادامه افزود با توجه به وضعیت فعلی ویروس کرونا، پاکستان و انگلیس باید همکاری های دوجانبه را ارتقا دهند. فرصت های بیشماری برای تجارت بین دو کشور وجود دارد. برای تقویت روابط دوجانبه باید از این قابلیت ها استفاده کرد.

غلام سرور خان وزیر هوانوردی گفت: پاکستان خواهان پیشبرد همکاری های حمل و نقل هوایی با انگلیس است. وی در مورد بازگشت شهروندان انگلیسی محصور شده در پاکستان اعلام همکاری کرد. پاکستان و انگلیس آینده ای روشن دارند در حالی که برای گسترش روابط تجاری بین این دو کشور مواقع زیادی وجود دارد. در آخر این دو مقامات در مورد تسریع ایجاد مواقع برای بازگشت شهروندان محصور شده در هر دو کشور به توافق رسیدند.

ارسال نظر

 
1