خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با وزیر حقوق و دادگستری پاکستان
کد خبر :932335134

13:59 1400/07/22


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, دکتر کریستین ترنر, فروغ نسیم, وزیر حقوق و دادگستری, وزیر قانون و دادگستری پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس,

کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس به همراه تیم خود با دکتر فروغ نسیم وزیر حقوق و دادگستری فدرال پاکستان در دفترش دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس به همراه تیم خود با دکتر فروغ نسیم وزیر حقوق و دادگستری فدرال پاکستان در دفترش دیدار کرد.

کمیساریای عالی انگلیس ضمن قدردانی از تلاش های وزیر حقوق برای وضع قوانین مهم در پاکستان، اظهار داشت که اصلاحات جنایی انجام شده توسط فروغ نسیم بسیار مهم بوده و این اصلاحات یک تغییر کامل در سیستم عدالت کیفری در این کشور ایجاد خواهد کرد.

دکتر فروغ نسیم در این بین گفت: وزارت حقوق درحال همکاری با تمامی ذینفعان به منظور بهبودی سیستم حقوقی است و انواع کمک ها و مشاوره های حقوقی از جمله پیش نویس هایی برای بهبودی سیستم قضایی را ارائه می دهد. وزارت حقوق در این سه سال بیش از 100 هزار پرونده را تکمیل کرده است.  گفتنی است در این دیدار خانم ملیکا علی بخاری دبیر پارلمان در امور حقوقی و قضایی نیز حضور داشت.

ارسال نظر

 
1