خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1853470500

13:04 1401/04/14


برچسب ها : حزب تحریک انصاف, دیدار, رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان, عمران خان, گفتگو, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان با عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان و نخست وزیر سابق این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان با عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف پاکستان و نخست وزیر سابق این کشور دیدار و گفتگو کرد.

فواد چودری معاون ارشد مرکزی و عامر محمود کیانی دبیرکل اضافی مرکزی نیز حضور داشتند. همچنین در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس حزب تحریک انصاف بر لزوم مهار جریان سرمایه از کشورهای فقیر از طریق پولشویی و  اتخاذ تدابیر ویژه توسط کشورهای ثروتمند برای جلوگیری از ارسال وجوه غیرقانونی از این کشورها تاکید کرد و گفت: جریان غیرقانونی سرمایه یک مشکل بزرگ در کشورهای در حال توسعه است

این انتقال غیرقانونی سرمایه باعث تشویق مهاجرت مردم در میان کشورهای فقیر می شود همچنین عمران خان از دولت ها می خواهد که برای مبارزه موثر با پولشویی در سطح جهانی گام بردارند.

در پایان عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان از  کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان تشکر و قدرانی کرد.

ارسال نظر

 
1