خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با سناتور محمد اسحاق دار پیرامون وضعیت اقتصادی پاکستان
کد خبر :55949103

19:51 1401/09/15


برچسب ها : برنامه توسعه سازمان ملل متحد, دیدار, محمد اسحاق دار, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کریستین ترنر, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس به همراه سر مایکل باربر مشاور برنامه توسعه سازمان ملل متحد آمریکا با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس به همراه سر مایکل باربر مشاور برنامه توسعه سازمان ملل متحد آمریکا با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سناتور محمد اسحاق دار ضمن استقبال از مهمانان، آنها را در از وضعیت کلی اقتصادی کشور مطلع ساخت و گفت: پاکستان همواره به تعهدات مالی خارجی خود عمل می کند و اخیراً یک میلیارد دلار اوراق قرضه را پرداخت نموده است.

وی همچنین کمیساریای عالی انگلیس را از آسیب های پدید آمده ناشی از سیل اخیر آگاه کرد و گفت: مرحله کلی بازسازی مناطق سیل زده به مدت 5 لغایت 7 سال مالی طول خواهد کشید.

وزیر دارایی و درآمد پاکستان در ادامه این دیدار، مخاطبین را از اقدامات و سیاست های دولت فعلی برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه مطلع ساخت و بیان نمود: هدف دولت فعلی تضمین ثبات اقتصادی و مالی است که به بهبود و رشد اقتصادی منجر خواهد شد.

در پایان این دیدار، کریستن ترنر از اقدامات عملی دولت فعلی قدردانی کرد و تمام کمک های ممکن را از سوی دولت انگلیس به مردم پاکستان جهت کاهش اثرات اجتماعی و اقتصادی سیل ارائه نمود که در همین حال سناتور محمد اسحاق دار از همکاری و حمایت های گسترده کمیساریای عالی انگلیس تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1