خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با دستیار ویژه برای تغییرات اقلیمی پاکستان
کد خبر :1184449266

15:43 1399/06/25


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, تغییرات آب و هوایی, دستیار ویژه تغییرات اقلیمی, فضای سبز, کمیساریای عالی انگلیس,

کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس عصر روز گذشته با ملک امین اسلم دستیار ویژه برای تغییرات اقلیمی دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس عصر روز گذشته با ملک امین اسلم دستیار ویژه برای تغییرات اقلیمی دیدار کرد که طرفین بر محور های گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه های محیط زیست، تغییرات آب و هوایی، مدیریت بلایا، بازیابی اقتصاد سبز، انرژی های تجدید پذیر، حفاظت و افزایش درخت ها و حیات وحش به گفتگو پرداختند.

دستیار ویژه در پاسخ به پیشنهاد همکاری در زمینه های مختلف از جمله پروژه های ملی مربوط به بهبود محیط زیست و ایجاد فرصت های شغلی سبز، ضمن ستودن کمیساریای عالی انگلیس، توضیحاتی در رابطه با چشم انداز سبز تمییز عمران خان نخست وزیر پاکستان و فرصت های شغلی با آغاز طرح های تشویق سبز، ابتکار مناطق حفاظت شده و پاکستان پاک و سبز ارائه کرد. وی همچنین در مورد مزایای زیست محیطی و اقتصادی برنامه ده میلیارد درخت سونامی از نظر سیاست ملی وسایل نقلیه الکتریکی، حفاظت از جنگل ها و حیات وحش جهت مدرن سازی سیستم حمل و نقل در کشور گزارشی ارائه کرد. دستیار ویژه ابراز داشت که این طرح ها تاکنون برای 85 هزار کارگری که درپی شیوع کرونا خانه نشین شده بودند، شغل فراهم کرده و تا اواخر سال جاری این تعداد به دویست هزار نفر می رسد.

کمیساریای عالی انگلیس ضمن ستودن نخست وزیر پاکستان جهت راه اندازی طرح های فضای سبز، با تشویق کردن دستیار ویژه، اقدامات وی را مورد ستایش قرار داد.

ارسال نظر

 
1