خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با تنویر حسین وزیر آموزش و پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2058240104

17:23 1401/02/09


برچسب ها : دکتر کریستین ترنر, دیدار, رانا تنویر حسین, گفتگو, وزیر آموزش و پرورش, وزیر آموزش و پرورش پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

کریستن ترنر کمیسریای عالی انگلیس و رمضان مدیر شورای انگلیس، با رانا تنویر حسین، وزیر آموزش و پرورش فدرال و آموزش حرفه ای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس و رمضان مدیر شورای انگلیس، با رانا تنویر حسین، وزیر آموزش و پرورش فدرال و آموزش حرفه ای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، دو طرف به تفصیل در زمینه همکاری های آموزشی میان دو کشور از جمله برنامه آموزش عالی دروازه آموزش پاکستان، کمک های فنی دفتر امور خارجه بخش مشترک المنافع و توسعه در جهت شکل دادن به برنامه درسی ملی و همکاری در آموزش معلمان، گفتگو کردند.

در ادامه، وزیر آموزش و پرورش پاکستان در مورد مسائل مهم، ابتکارات، مشکلات و چالش های اداره آموزش پاکستان توضیحاتی ارائه داد.

در همین حال، کریستین ترنر کمیسریای عالی انگلیس متعهد شد تا امکانات ویژه برای تسهیل آموزش در مدارس دخترانه فراهم کند؛ وی همچنین به مسئولان دستور داد تا روند جذب معلمان به ویژه در مناطق روستایی را تسریع بخشند.

ارسال نظر

 
1