خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :343522204

16:30 1401/07/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و استرالیا, دیدار, رئیس مجلس ملی, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, گفتگو, کمیساریای عالی استرالیا,

نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نیل هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

راجا پرویز اشرف خطاب به کمیساریای عالی استرالیا بر ضرورت تقویت روابط پارلمانی و همکاری های اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد و گفت: پاکستان برای روابط دوستانه خود با استرالیا ارزش بسیاری قائل است همچنین گروه دوستی پارلمانی میان پاکستان استرالیا نقش مهمی در دیپلماسی پارلمانی ایفا می کند.

وی ضمن تشکر رئیس مجلس ملی پاکستان از حمایت های استرالیا درخصوص سیل زدگان، توسعه ارتباطات میان جامعه تجاری دو کشور را امری ضروری دانست و گفت: پاکستان به دلیل سیل های ویرانگر اخیر متحمل خسارات جانی و مالی زیادی شده است.

در ادامه این دیدار، هاوکینز کمیساریای عالی استرالیا بیان کرد: استرالیا پاکستان را دوست قابل اعتماد و شریک اقتصادی مهم می داند و سرمایه گذاران ما مشتاق سرمایه گذاری در پاکستان هستند، همچنین استرالیا از درخواست مجلس ملی پاکستان برای ایجاد یک صندوق جهانی از طریق اتحادیه بین المللی پارلمانی (IPU) برای رسیدگی به بحران تغییرات آب و هوایی حمایت می کند.

ارسال نظر

 
1