خبر فوری

 
 
دیدار کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس با وزیر قانون و امور پارلمانی ایالت پنجاب
کد خبر :1734128629

14:40 1400/11/28


برچسب ها : الکس بلینگر, پاکستان و انگلیس, خانم یونا توماس, دیدار, نماینده کمیسیون عالی انگلیس در ایالت پنجاب, کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس,

خانم یونا توماس کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس با محمد بشارت راجا وزیر قانون و امور پارلمانی ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | خانم یونا توماس کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس با محمد بشارت راجا وزیر قانون و امور پارلمانی ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

الکس بلینگر نماینده کمیسیون عالی انگلیس در ایالت پنجاب، بهروز کمال راجا و طلال رضا مشاور سیاسی انگلیس نیز طی این دیدار حضور داشتند.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله انتخابات آتی نهاد های ایالت پنجاب و واکسیناسیون کرونا بحث و تبادل نظر کردند.

کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس طی این دیدار از تصویب قانون منع ازدواج زیر سن قانونی تمجید کرد.

وزیر قانون و امور پارلمانی ایالت پنجاب نیز طی این دیدار با استقبال از هیئت انگلیسی گفت: حکومت ایالت پنجاب با سرپرستی عثمان بزدار وزیر ارشد این ایالت قوانینی برای بهبود زندگی مردم عادی تصویب کرده است. سیستم حکومتی جدید ایالت پنجاب ضمانت کننده انتقال قدرت به سطوح پایین خواهد بود و فرآیند قانون گذاری با مشاوره سهام داران در مراحل پایانی می باشد.

وی افزود: به منظور حفظ حقوق اقلیت ها در ایالت پنجاب تمام اقدامات ممکن در حال انجام می باشند. هر شهروند ایالت پنجاب می تواند بدون استثناء با استفاده از فرصت های ایجاد شده در توسعه ملی نقش ایفا کند.

وی با اشاره به رویداد مگا کریکت از برگزاری ورزش های مختلف در سطح بین المللی استقبال کرده و از تداوم اقدامات صورت گرفته در این زمینه سخن گفت.

کاردار سیاسی کمیسیون عالی انگلیس همچنین با تمجید از اقدامات ایالت پنجاب، گفت: انگلیس خواستار روابط خوب با پاکستان در همه زمینه ها می باشد. اقدامات دولت ایالت پنجاب به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تحسین برانگیز است.

وی افزود: انگلیس همکاری با پاکستان را به منظور تامین واکسن کرونا ادامه خواهد داد. دولت ایالت پنجاب برای ترتیبات عالی سوپر لیگ پاکستان لایق ستایش است.

ارسال نظر

 
1