خبر فوری

 
 
دیدار کاردار سفارت چین در اسلام آباد با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1970977609

10:08 1401/04/03


برچسب ها : پاکستان و چین, پروژه سی پک, سفارت چین, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کاردار سفارت چین,

پینگ چن یوئی کاردار سفارت جمهوری خلق چین در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پینگ چن یوئی کاردار سفارت جمهوری خلق چین در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که سرکار خانم دکتر عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور خزانه داری پاکستان نیز حضور داشت،  موضوعات مشترک مورد علاقه دو طرف و مناسبات دوجانبه دوستانه و امور مربوط به پروژه مشترک اقتصادی سی پک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به کاردار سفارت چین به تشریح اهمیت روابط دوستانه و دیرینه میان پاکستان و جمهوری خلق چین پرداخت.

وی با اشاره به پروژه مشترک اقتصادی چین و پاکستان اظهار داشت: این پروژه نه تنها به توسعه اقتصاد پاکستان کمک می‌کند بلکه روابط دوستانه میان دو کشور را بیش از پیش تقویت خواهد کرد، وی نسبت به همکاری همه‌جانبه دولت پاکستان در جهت تکمیل تمامی طرح‌های تحت مجموعه اقتصادی سی پک اطمینان بخشی نمود.

کاردار سفارت چین نیز در این دیدار به نمایندگی از دولت متبوع خود در خصوص همکاری همه‌جانبه با پاکستان اطمینان داد و گفت: ما مصمم به توسعه طرح‌های اقتصادی پروژه سی پک جهت ایجاد شکوفایی اقتصادی میان دو کشور و توسعه تعاملات اقتصادی میان پاکستان و چین هستیم.

دو طرف در ادامه این دیدار به بررسی اجمالی تمامی امور مرتبط با توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و چین در بخش‌های مختلف پرداختند.

وزیر خزانه داری پاکستان نیز ضمن دعوت از سرمایه گذاران و تجار چینی جهت حضور در بخش‌های مختلف پاکستان ابراز داشت: تمامی تسهیلات و همکاری‌های لازم برای سرمایه گذاران چینی فراهم خواهد شد.

 

ارسال نظر

 
1