خبر فوری

 
 
دیدار کاردار سفارت چین در اسلام آباد با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1453280456

14:37 1401/01/31


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفارت چین, محمد صادق سنجرانی, کاردار,

پینگ چُن زوئی کاردار سفارت چین در اسلام آباد امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پینگ چُن زوئی کاردار سفارت چین در اسلام آباد امروز چهارشنبه با حضور در ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار موضوعات مختلف مورد علاقه مشترک از جمله امور مربوط به پروژه سی پک و مناسبات دوجانبه مورد بحث قرار گرفت.

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان نقش چین در عرصه منطقه ای و بین المللی را بسیار حائز اهمیت می داند و دولت پاکستان خواهان توسعه بیش از روابط اقتصادی خود با چین است.

وی با بیان اینکه مشارکت همه جانبه میان پاکستان و چین از مهمترین سیاست های پاکستان است افزود: چین همواره مواضع پاکستان در عرصه های جهانی و مجامع مختلف بین المللی را تایید و حمایت نموده است. دوستی پاکستان و چین در قلب مردم دو کشور ریشه دوانده است.

رئیس مجلس سنای پاکستان در ادامه بر لزوم توسعه سطح سرمایه گذاری چین در بخش هایی همچون صنعت، کشاورزی و فناوری های دیجیتال در پاکستان تاکید نمود.

دو طرف در این دیدار به صورت مفصل در خصوص پروژه های تحت مجموعه سی پک به گفتگو پرداختند، صادق سنجرانی در این خصوص خاطرنشان کرد: پروژه سی پک می تواند یک تغییر دهنده بازی در منطقه خواهد بود و فصل جدیدی از توسعه را آغاز خواهد نمود.

وی با اشاره به حمایت های همه جانبه چین از پاکستان در برهه های حساس و دشوار گفت: چین همیشه در زمان های دشوار در کنار پاکستان حضور داشته و ما همواره قدردان آن خواهیم بود.

کاردار سفارت چین در اسلام آباد نیز در این دیدار از تلاش های پاکستان جهت ایجاد ثبات و امنیت در منطقه تمجید نمود و نسبت به پیشرفت های صورت گرفته در سی پک ابراز رضایت نشان داد.

ارسال نظر

 
1